суббота, 20 февраля 2016 г.

G-PriEd-ი ჩვენს სკოლაში



 2016  წლის 4 თებერვალს ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლას ეწვია  G-PriEd-ის დაწყებითი განათლების განვითარების ტრენერი მეცნიერებათა დოქტორი ქალბატონი მალვინა შანიძე. ქალბატონი მალვინა სკოლის დირექტორთან ერთად დაესწრიო სკოლის დაწყებითი განათლების ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგების: დარეჯან ლურსმანაშვილის, რუსუდან ვარდოსანიძის, ლია მამარდაშვილისა და  ლელა ჟორჟოლიანის მიერ ჩატარებულ გაკვეთილებს.
    პროექტის მონაწილე პედაგოგებმა აჩვენეს, თუ როგორ იყენებს მასწავლებელი ტრენინგებზე მიღებულ ცოდნას, როგორ ნერგავს სწავლების ინოვაციურ მეთოდებს პრაქტიკაში. პედაგოგებმა პროექტის მიერ შემოთავაზებული მრავალფეროვანი საგანმანათლებლო რესურსის, სხვადასხვა აქტივობებითა და თვალსაჩინოების გამოყენებით წარმოადგინეს საინტერესო გაკვეთილები. სსიპ ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლის  პედაგოგები ძალიან ბევრს შრომობენ,რომ ტრენინგზე შესწავლილი ინოვაციური მეთოდები წარმატებით დანერგონ და გამოიყენონ გაკვეთილზე. გაკვეთილები არის მრავალფეროვანი, სახალისო, საინტერესო, მოსწავლეების საჭიროებებზე მორგებული. მადლობა თითოეულ პედაგოგს და მადლობა პროექტს რომ ასე დაგვეხმარა წინსვლასა და განვითარებაში.
     გაკვეთილების შემდეგ ქალბატონი მალვინა ესწრებოდა სამუშაო შეხვედრას ქართული ენის ფასილიტატორ მაკა ბობოხიძის ხელმძღვანელობითსასწავლო ჯგუფის შეხვედრაზე ფასილიტატორმა გააცნო მასწავლებლებს დღის წესრიგი და შეხვედრის მიზანი. ისაუბრეთ ზოგადად ინტეგრირებული გაკვეთილებების მიზნობრიობასა და ეფექტიანობაზე, ასევე შებრუნებული საკლასო ოთახის მოდელის გამოყენების უპირატესობაზე, მიზნობრიობასა და ეფექტზე. საგანმანათლებლო რესურსის ეფექტიანი გამოყენებაზე გაკვეთილის დაგეგმვის დროს.
       აღნიშნულმა დღემ წარმატებით ჩაიარა.
   






G-PRIED-ის პროექტის ფარგლებში ჩატარებული ღია გაკვეთილი მე-4 კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, პედაგოგი ლელა ჟორჟოლიანი

  

     განათლების სისტემის გაუმჯობესება საქართველოს მთავრობის ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს პრიორიტეტს წარმოადგენს. განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო ახორციელებს რეფორმას, რომლის მიზანია ბავშვზე ორიენტირებული თანამედროვე საგანმანათლებლო გარემოს ჩამოყალიბება და თითოეული მოსწავლის პოტენციალის სრულფასოვნად რეალიზება, სასწავლო გამოცდილების გამდიდრებას. აღნიშნული ინოვაციების სკოლებში დანერგვის საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსთან თანამშრომლობით G-PriEd- ხელს უწყობს სისტემის სხვადასხვა მნიშვნელოვანი კომპონენტის გაძლიერებას. კერძოდ, პროექტის ფარგლებში მასწავლებლები  ეუფლებიან სწავლების ეფექტურ და ინოვაციურ სტრატეგიებს. პროექტი ეხმარება მასწავლებლებლებს განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად დანერგვასა და მოსწავლეების მიღწევების რეგულარულ მონიტორინგში
    სწორედ, ამ მიზნით აღნიშნული პროექტის გათვალისწინებით კიდევ ერთი გაკვეთილი ჩატარდა სსიპ ქალაქ ქუთაისის #36 საჯარო სკოლის მე-4 კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში პედაგოგ ლელა ჟორჟოლიანის თაოსნობით. გაკვეთილზე გამოყენებული იყო მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსი, სხვადასხვა აქტივობები, პედაგოგმა  გამოიყენა ვიდეო სესიების დროს მიწოდებული მასალიდან ახალი მეთოდოლოგია. 
      გაკვეთილს ესწრებოდა სკოლის დირექტორი თენგიზ თაბუკაშვილი და ქალბატონი მალვინა შანიძე,პედაგოგიურ მეცნიერებათა დოქტორი, პროექტ ,,G-Pried"-ის ტრენერი და დამკვირვებელი. 







G-PRIED-ი მე-2კლასში პედაგოგი იმედა ზარქუა



   2015-2016 სასწავლო წელს ჩვენი სკოლა ჩაება საქართველოს დაწყებითი განათლების G-Pried-ის პროგრამაში.
   საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტი (G-PriEd) წარმოადგენს აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) მიერ დაფინანსებულ პროექტს, რომლის მიზანია, ხელი შეუწყოს ინოვაციური, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების შემოღებასა და დანერგვას.
   დაწყებითი განათლების 5 წლიანი პროექტი აუმჯობესებს დაწყებითი კლასების მოსწავლეთა უნარებს კითხვასა და მათემატიკაში, მასწავლებლებისათვის სწავლების ახალი სტრატეგიების გაცნობის, ხარისხიანი საგანმანათლებლო რესურსების უზრუნველყოფისა და კითხვასა და მათემატიკაში საგნობრივი ექსპერტების კომპეტენციების გაზრდის გზით.
დაწყებითი განათლების პროექტი ასევე ხელს უწყობს სკოლის ბაზაზე პროფესიული განვითარების მოდელის შემუშავებასა და დანერგვას, რაც ითვალისწინებს მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფების შექმნას მასწავლებელი ფასილიტატორების ხელმძღვანელობით და პროცესში სკოლის ადმინისტრაციის მხარდაჭერას. პროექტი ასევე ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში საზოგადოებისა და მშობელთა ჩართულობას.
   4 თებერვალს დაწყებითი კლასების პედაგოგმა იმედა ზარქუამ მე-23კლასში G-PRIED-ის პროექტის ფარგლებში ჩაატარა ღია გაკვეთილი ქართულ ენაში.მასწავლებელმა გამოიყენა ,,მთელი-ნაწილი-მთელი" მეთოდი. გაკვეთილს ესწრებოდნენ სკოლის პედაგოგები,დირექცია და მშობლები. ღია გაკვეთილმა დიდი მოწონება დაიმსახურა...
   წარმატებები თქვენს პატარებთან ერთად...

ინფორმაცია დაწყებითი განათლების პროექტის შესახებ განთავსებულია განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ვებ-გვერდზე, ეწვიეთ ბმულს








G-PRIED-ის სახალისო აქტივობებით ჩატარებული გაკვეთილი - პედაგოგი რუსუდან ვარდოსანიძე


    საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტს (G-PriEd) მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს მთავრობის მიერ განათლების სფეროში დასახული არაერთი მიზნის მიღწევაში. პროექტი ხელს უწყობს დაწყებითი კლასების მოსწავლეთა საბაზისო და გამჭოლი უნარჩვევების განვითარებას კითხვასა და მათემატიკაში.
     პროექტი აგრეთვე მნიშვნელოვანია მასწავლებლებისათვის, რომლებიც ეუფლებიან სწავლების ეფექტურ და ინოვაციურ სტრატეგიებს. პროექტი ეხმარება მასწავლებლებლებს განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად დანერგვასა და მოსწავლეების მიღწევების რეგულარულ მონიტორინგში. პროექტმა შეიმუშავა მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსები, რომლებიც ხელს უწყობს სკოლებში სწავლა-სწავლების გაუმჯობესებასა და მოსწავლეების და მასწავლებლების მხარდაჭერის მიზნით, G-PriEd- უზრუნველყოფს სკოლის დირექტორების მომზადებასა და ინფორმირებას მათი როლისა და პროექტის ძირითადი აქტივობების შესახებ.
     აღნიშნული პროექტის ფარგლებში მე-4 კლასში საჩვენებელი გაკვეთილი წარმოადგინა პედაგოგმა რუსუდან ვარდოსანიძემ ქართულ ენასა და ლიტერატურაში. გაკვეთილს ესწრებოდა პროექტის ტრენერი ქალბატონი მალვინა შანიძე.
     გაკვეთილზე გამოყენებული იყო G-PRIED-ის სახალისო აქტივობები. გაკვეთილი წარიმართა სხვადასხვა სახალისო აქტივობებით, საინტერესოდ და ეფექტურად. მოსწავლეები მთლიანად იყვნენ საგაკვეთილო პროცესში ჩართულნი, რაც გაკვეთილის მსვლელობისას გადაღებული ფოტო მასალიდანაც ნათლად ჩანს.








ინფორმაცია დაწყებითი განათლების პროექტის შესახებ განთავსებულია განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ვებ-გვერდზე, ეწვიეთ ბმულს